onsdag 9 januari 2013

Lillgammal 34-åring

Hej på er! Här sitter jag och är trött och nöjd, med benen trötta av zumbadans och magen full av delikat Solrosen-mat. Fan vad jag älskar det stället! Bra mat, bra priser, genuint, proggigt och alltid spelar de musik jag gillar. Vad kan vara trevligare, än att käka till tonerna av Neil Young och Beatles? Jag bara undrar.

Idag har jag och Max Gustafson grejat med serier i Serieateljén. Jag ska gästa på hans sida i dagarna. Och i all hast, hjälpte han mig färglägga en stripp han ska använda, eftersom jag glömt min laptop hemma idag. Den blev så här tjusig!

Idag kunde man också höra mig prata om högt och lågt i programmet Tendens i p1

Nej, vänner, nu ska jag och min lillgamla livsvisdom (ja, man kan vara lillgammal fastän man är snart 34!) rita vidare.
Hejdå bloggen, vi synd imorrn!

Inga kommentarer: