fredag 11 januari 2013

Nöjd



Hej världen! Vad kul det är, att fler och fler börjar gilla mina sidor Malin Biller och Biller på Facebook! Endera dagen ska jag lyckas klura ut hur man slår samman dom till en. Tills dess, är jag nöjd med att jag undan för undan lär mig mer och mer om WordPress och Blogger, och HTML-koder hit och dit.

Idag har jag också äran att få gästa på suveräna Max Gustafsons blogg. Här kan ni kika!

Strax ska jag ge mig ut på stan för att träffa min vän Maja, och för att svettas en stund på gymmet. Till kvällen vankas det skissarbete och idékläckande bland annat. Det har trillat in en del jobb (TACK!!!), så det var nästan inte otäckt alls när brevet från Skatteverket dömde mig till att betala 600 spänn mer i preliminärskatt varje månad. Mer: Wow! Gött att få stödja vår infrastruktur. Ja, nästan. Jag jobbar på min inställning. I sak är jag för att vi betalar (hög) skatt, även om det trygga Sverige är ett minne blott. Det är bara när jag väl sitter där med bankdosan och svettas, som det bär mig emot. Men det får man väl kalla dagens i-landsproblem!

Inga kommentarer: